Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

εκτός τροχιάς




...την βρώμικη ψυχή σου είναι που δεν μπορώ να συγχωρήσω 
σιγά μην σε νοιάζει βέβαια το πως νιώθω...
...πίστεψα εσένα και όχι όλο τον κόσμο που σε περιέγραφε
και τελικά τους επιβεβαίωσες με το παραπάνω...
το μπράβο λοιπόν σε όλους τους φίλους που θέλησαν να με ξυπνήσουν
και σε σένα που ποδοπάτησες ότι πιο όμορφο είχα
Καλά έκανες, αφού εγώ σε άφησα να το κάνεις
ανοησία μου, κέρδισες λοιπόν
Θα τα μαζέψω τα κομμάτια μου και θα πάω μπροστά 
η σελίδα γύρισε, το βιβλίο έκλεισε
Γράφω αυτά που θα ήθελα να σου πω εδώ γιατί ξέρω πως δεν θα τα μάθεις ποτέ
δεν θα σου ανοίξω εγώ τα μάτια, 
σου αρέσουν τα σκοτάδια άλλωστε και εκεί μπορείς μόνο να ζεις
... βγάζω πίκρα και θυμό το ξέρω, 
καθόλου ανώτερα συναισθήματα
απόψε δεν με ενδιαφέρει η ανωτερότητα
βγαίνει το ανθρώπινο
Δεν θέλω να ξαναδώ το φάντασμά σου στα μάτια μου ποτέ.

2 σχόλια:

  1. Γράφω αυτά που θα ήθελα να σου πω εδώ γιατί ξέρω πως δεν θα τα μάθεις ποτέ
    δεν θα σου ανοίξω εγώ τα μάτια,
    σου αρέσουν τα σκοτάδια άλλωστε και εκεί μπορείς μόνο να ζεις...

    Πολύ ωραίο! Με πυγμή και μεστότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα πάντα μπορούν να εκλογικευτούν και να τεθούν υπό συζήτηση ...τα πάντα εκτός από τα συναισθήματα!!!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή