Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009


Κοπελιά κάνε περήφανους τους γονείς σου


Ωραία. Ακόμα και τα χαμστεράκια μου ο Ρούλης και η Τιτίκα συνεχίζουν να πολλαπλασιάζονται. Το ακριβώς αντίθετο από την αφεντικίνα τους.
Τους την είπα χοντρά προχτές, ε μα πια, η ζωή δεν είναι μόνο σεξ.
Πρέπει να έχουμε και άλλα ενδιαφέροντα. Να βγαίνουμε, να πηγαίνουμε κανένα θέατρο, σινεμά, να ανοίγουμε κανένα βιβλίο.
Μου απάντησαν ότι μέσα στο κλουβί, αν εξαιρέσουμε την ρόδα και το τυρί , δεν έχουν και τίποτα άλλο να κάνουν. Καταλαβαίνω. Και έτσι φτάσαμε το σύνολο εννέα. Εννέα μικροσκοπικά μαλλιαρά ποντικάκια.
Δεν γίνεται αγαπημένες, κάτι πρέπει να κάνουμε.
Όλοι παντρεύονται. Ακόμα και οι παπάδες. Και ο παπά-Νικόλας (της ενορίας μου, μην ψάχνεστε) παντρεμένος είναι, που δεν θα τον έλεγες και Αλέξη Γεωργούλη στην όψη. Έχει καμιά εξηνταριά καλοκαίρια στην πλάτη, την κοιλιά του Πάγκαλου και το βλέμμα του Μητσοτάκη junior. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Κάνει και εξορκισμούς. Δεν είναι ρε παιδί μου , πως λέμε τραπεζοϋπάλληλος στο υποκατάστημα της Αγροτικής στο Περιστέρι. Όχι. Είναι ένας τύπος που για επάγγελμα κάθεται εκεί και τρομάζει τους διαόλους. Σηκώνεται το πρωί και πίνει καφέ, δίνει ένα φιλάκι στην σύζυγο και της λέει: «Καλημέρα αγαπημένη, σήμερα έχω ραντεβού με το μωρό της Ρόζμαρυ, μετά έχω να βγάλω κανα δυο Poltergeist από μια βίλα στου Φιλοπάππου και θα επιστρέψω το μεσημεράκι. Θα μου φτιάξεις γεμιστά που τα πεθύμισα?». Αυτό είναι ζευγάρι. Ο γάμος είναι σοβαρή υπόθεση.
Η φίλη μου η Ρένα ακολούθησε την συμβουλή μου. Εφόσον ήταν πεπεισμένη ότι το πρόβλημά της με τους άντρες ήταν ότι είχε τεράστιο στήθος πήγε και το ζύγισε. Πρώτα το ένα και μετά το άλλο. Περίπου ενάμιση κιλό το καθένα. Τρία κιλά όλα. Τώρα το μετράει ως απόβαρο. Λέει πως το καθαρό της βάρος είναι 48 κιλά συν 3 κιλά στήθος. Η φίλη μου η Μαρία από την άλλη έκανε δίαιτα και το έχασε. Τελείως όμως. Και έπεσε. Και δεν ξανασηκώθηκε. Αλλά ούτε αυτές παντρεύτηκαν.
Μια ιδέα θα ήταν να υπήρχαν λίστες γαμπρών στα δημαρχεία. Γιατί όχι?
Πας , περιμένεις λίγο στην ουρά και στο τέλος σου χορηγούν τον γαμπρό. Βέβαια δεν πρέπει να έχεις φοβερές απαιτήσεις. Αγοράζεις γουρούνι στο σακί αλλά δεν πειράζει γιατί όλα τα γουρούνια την ίδια φάτσα έχουνε. Μετά θα θες να σπάσεις το κεφάλι σου εννοείται, ή το δικό του. Υπομονή, όλα θα γίνουνε. Τα στέφανα του γάμου να υπάρχουν στα συγκεκριμένα κεφάλια και μετά βάρα όποιο θες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου